Zasady Zwrotów


1. W sprawach odpowiedzialności za wady strony stosować będą przepisy ustawowe.

2. Klient zobowiązany jest zawiadomić Sprzedającego o szkodzie do 2 miesiące po jej odkryciu.

3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę reklamacji, o czym Konsument zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy podany przez Konsumenta albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez Klienta. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Konsumenta, datę zawarcia umowy sprzedaży stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Konsumenta.

4. W przypadku towarów używanych termin przedawnienia wynosi rok od dostawy towaru do Klienta z poniższym ograniczeniem. Skrócony termin przedawnienia nie obowiązuje:

- W przypadku szkód wiążących się z narażeniem życia, uszkodzeniem ciała lub uszczerbkiem na zdrowiu, polegających na umyślnym lub nieumyślnym naruszeniu obowiązków Sprzedającego, lub na umyślnym lub nieumyślnym naruszeniu obowiązków ustawowego przedstawiciela lub pomocnika wykonującego zobowiązania Sprzedającego;

- w przypadku pozostałych szkód, polegających na umyślnym lub związanym z rażącym niedbalstwem naruszeniu obowiązków Sprzedającego lub na umyślnym lub związanym z rażącym niedbalstwem naruszeniu obowiązków ustawowego przedstawiciela lub pomocnika wykonującego zobowiązania Użytkownika, a także

- w przypadku, gdy Sprzedający podstępnie przemilczał wadę.